vi hittar alltid svaren.

Jag vill kunna skriva här. Men det känns som om man delar med sig för mycket om man gör det eftersom jag har läsare från Borås osv. Jag vill kunna skriva hur jag mår och vad jag gör. Men alla dömer.
Varför skall det vara så ?
Från och med nu det sista så har jag lovat mig själv att alltid skaffa en egen uppfattning om människor innan jag börjar bry mig.  Jag vill bli en så god människa jag bara kan bli.
Jag har blivit behandlad mycket dåligt i mitt liv, men varför skall jag behandla andra dåligt då?
Jag vill krama alla människor som betyder något för mig.
Jag förstår inte hur människor heller kan svika sina egna vänner, varför är det så ?
Varför ljuga och svika ? Vänner är ju absolut det bästa man kan ha, inte kärlek.
För vänner finns nästan alltid kvar.
Dom vännerna jag har är dom bästa jag vet. Jag har mognat och sagt upp vänskap med folk jag vet inte är bra för mig. Det är ju ändå mitt liv ? Jag vill kunna må så bra jag bara kan när jag lever här.
Förlåt för massa knäppa saker jag skriver. Men min blogg, mina regler.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Saknar dig vackra Linn! <3

2011-08-11 @ 16:51:24
URL: http://www.nattstad.se/velamedkela

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0