Peace & Love 2011

Jag minns att jag och Johanna var så pirriga över att åka så att vi trötta ut oss själva, vi hade lovat att inte sova något så vi kunde sova på vägen upp men vi somnade på soffan medans vi kollade på jersey shore.
Mobilen ringde och tjejerna sa att dom var på väg till mig nu för att hämta upp oss. Vi började packa ut sakerna vi packat för att det skulle gå snabbare. Jag kommer ihåg att jag satt och rökte i en brassestol utan för mig brevid alla våra saker, jag och Johanna skrattade för att vi hade så mycket saker med oss så det såg ut som om vi skulle vara borta en månad. Tjejerna kom och vi packade in allt,skrattade och tog foton på bilen och oss.
Vi var på väg, vi åkte och åkte. Jag var så pirrig att hela jag skakade.
Jag minns när vi kom in i Borlänge och såg skyltar om Peace & Love. Vi letade oss fram till parkeringen. Körde förbi campingen och massor av människor. Sedan gick dom andra till systemet medans jag och Emelie vaktade bilen.
Sedan var det ett helvet med packningen och allt sånt men det är bara ett roligt minne nu när man ser tillbaka, aldrig något jag tänker göra om. Men det jag minns mest var att jag fick dela min första gång på Peace & Love med mina bästa vänner. Även om jag inte var på toppen under tiden där så hade jag kul. Även fast jag visste att saker skulle ta slut när jag kom hem gjorde jag det bästa av saken. Men nästa år tänker jag aldrig åka iväg utan uppklarade saker,med tanken på att det jag gör kommer någon bli sur över osv osv. Nästa år tänker jag släppa allt för att ha den bästa upplevelsen någonsin. Nästa år skall bli bäst.

Kommentarer
Postat av: Maggiebell

jag var också på P&L i år, så sjukt bra festival :)

2011-10-30 @ 19:35:03
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0