Today.

Idag skall jag starta ett nytt kapitel i mitt liv. Säkert många som tycker jag är fjantig,smart eller bara helt dum.
Jag skall bli nyttigare alla som känner mig vet att jag aldrig kommer kunna sluta äta pasta,potatis osv men det jag vill få fram är att jag skall sluta över konsumera chips,godis och all sån skit. Morötter är minst lika gott ?
Jag skall rensa ur min garderob imorgon för jag är trött på nästan alla mina kläder, jag har växt ifrån söta klänningar och flickiga kjolar. Jag skall sälja mycket av det jag tröttnat
på sedan skall jag shoppa tills jag inte orkar bära mer.
Jag behöver en helt ny garderob. Jag behöver färga mitt hår jag vill ha mycket rödare än vad jag har, hellst blondt med lila toppar.  Jag måste helt enkelt börja satsa på mitt företag, för det minns ni va?
Jag måste få inspiration för att jobba så det måste jag börja leta efter. Mycket som händer nu, haha.
Ville bara dela av mig eftersom detta är min blogg.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Härlig den första bilden var

2011-09-13 @ 08:43:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0