music

När det kommer till musik så är det något jag absolut inte klarar mig utan.
Jag lyssnar på musik nästan alltid när jag är själv och kan inte påstå direkt vilken typ av musiksmak jag har utan jag lyssnar på nästan allt endast några undantag. Men sedan finns det ju vissa låtar som alltid kommer ha en speciell plats i hjärtat. Låtar som kanske inte ens
är världens bästa utan bara att man har ett fint minne med låten.
Jag har en del sådana låtar och självklart skall ni få ta en del av dessa med.
För att jag aldrig kan vara sur när jag hör denna.
För när jag blev sur/besviken på någon så spelades denna ofta förr.
För jag blir alltid sugen på sommar och dricka öl vid havet till denna.
När jag var i ett jobbigt förhållande för några år sedan så lyssnade jag jämt på denna.
För att jag älskar han.
För att jag och mina älskade tjejkompisar har dansat för mycket till denna.
För alla galna moves till denna.
För jag tänker på förra sommaren då jag gjorde många roadtrips, då spelade vi jämt denna
För jag skall begravas till denna.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0