.

Blir ledsen när jag kollar på bilder från förra sommaren ibland.
Kommer ihåg på nyår mellan 2010/2011 då jag såg framimot det nya året så otroligt.
Då trodde jag att det skulle bli det bästa hittills, jag hade tre otroligt bra och nära vänner som jag spenderade mycket tid med och en pojkvän som jag älskade mest av allt. Men det året visade sig bli det absolut sämsta.
Jag blir ledsen över att se hur lycklig jag ser ut på vissa bilder, fast lyckan egentligen bara var falsk. Inte utav mig utan utav andra. Min lycka bestod mycket av lögner från människor.
Det som svider mest är att tänka på att människan som ljög mig rakt upp i ansiktet hela tiden inte tyckte jag var värd sanningen. Utan fortsatte ljuga och ljuga.
Att jag var kär i någon som egentligen inte brydde sig ett skit.
Ledsen kan man vara men jag har arbetat mig upp från noll.
Och känner mig starkare än någonsin och det märker man på genom att man kan klara av att vara ledsen för det som hänt men inte mer än det.
Jag borde litat mer på mig själv och min magkänsla för den har nästan alltid rätt.
Jag kände på mig länge att något var fel.
Flummig text kanske men behövde bara skriva av mig.
Här är en fin låt som spelas hos mig just nu.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0