Anna Saarinen

Nu till en av dom personen som betytt mest av mitt 2011.
En mycket fin person som funnits länge i mitt liv. Men just detta året har vi funnit varann på ett speciellt sätt.
Du är personen jag ringer när det hänt något kul,roligt,hemskt,ledsamt eller när jag bara vill prata.
Du är en människa som jag alltid tyckt är ärligt och säger vad den tycker. Du är en person jag ser upp till och litar på så otroligt mycket. Hon har världens finaste personlighet och galnaste humorn. 
En person jag gått igenom så galet mycket med. En person som alltid stått vid min sida och hållt min hand.
Jag har nog inte alltid tagit mina vänner på största allvar riktigt men det är något jag lärt mig detta året. 
För vänner är allt och lite till. Hon är den jag kan vara med hur mycket som helst med utan att bli galen på och det är inte vanligt kan jag lova. Du är den som lugnar mig när jag är arg.
Du är den jag går ut och dansar hela nätterna med. Den jag skrattar åt otroligt torra saker med.
Du är en riktigt gåva till mig.  Och jag ville skriva av mig om 2011 och Anna var en stor viktig del av 2011 så därför får hon vara med här och se det inte som något smör. För sån är inte jag. 
Jag visar kärlek för jag tycker det är viktigt. Man skall visa för folk hur mycket man älskar dom och uppskattar dom.  En person som förstår min tro och en person som jag kan prata precis om allt med. 
Anna flyttade till mig 2011 ett tag och det var en tid jag ser tillbaks på och ler åt. Den var fin.
Vi hade lagt en madrass på golvet så vi slapp trängas i sängen. Vi pratade om våra problem och om allt. 
Fina fina vän vad jag älskar dig..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0