sad.

Jag gick från glädje till sorg nyss. Mina tårar kommer inte som jag vill riktigt, när jag är ledsen behöver jag gråta. 
Annars går jag dagar med sorgen inom mig. När jag gråter kan jag bli lycklig efteråt. 
Har lätt för att gråta när jag hör viss musik så har en lista på spotify som heter "när tårarna behöver komma"
Patetiskt eller vad ni än vill kalla det. Just nu fungerar ingenting, jag har bara en stor klump i magen. 
Tänker nog mycket på som hänt i helgen. Jag och min mamma hade ett jobbigt samtal i Fredags.
Och igår var jag hemma, somnade i soffan tidigt till en film. Men ensama Lördagar är svåra för då tänker man för mycket. Jag tänker mycket på vad som hänt.
Fick också reda på att mammas vän gått bort i cancer. Hon var en fin människa.
Livet påminner mig hela tiden om att döden bara är en sekund i från en. Man vet aldrig om man har morgondagen.

Här får ni några låtar som jag lyssnar på när jag behöver få tårarna att rinna på kinden. 1,2,3,4,5.

Kommentarer
Postat av: svart dagbok

Sv: Ja det var underbart! Vi hade en hel vecka med klarblå himmel och plusgrader i alperna.

2012-03-19 @ 18:08:11
URL: http://svartdagbok.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0