21!

 
Mina underbara vänner fixade middag för mig när jag fyllde 21.
Dom hade köpt ett band som jag var tvungen att bära hela kvällen och gjort underbar mat.
Haft dessa bilder ett tag på datorn men kände att det var dags att publicera dom.
Kvällen blev inte riktigt som vi tänk oss men jag hade kul endå. Och med dessa bilder får mig bara att bli helt varm i hela kroppen. Gud vilka fina vänner jag har, underbara varelser. 
Denna period har varit så mycket lättare att gå igenom då jag haft mina fina vänner vid min sida varje sekund.
Har aldrig känt mig mer uppskattad och älskad som jag gör just nu. 
Så tack ännu en gång mina fina vänner.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0