Svar del 2

hur lång är du? Jag är väldigt kort, men 165 tror jag.
Vad är ditt drömyrke? :) Jobba som designer tror jag , har ju redan eget smyckeföretag . Mer om det senare. :D
Vilka bloggar läser du dagligen? Har verkligen inte haft tid med bloggar på ett tag , men jag gillar stina lee's blogg för den är varierande.
Om alla dina kompisar höll på att dö och du kunde bara rädda en av dom, vem skulle du då rädda och varför?
Usch kan verkligen inte svara på den frågan, får mig att bara må dåligt. Jag skulle faktiskt ta mitt egna liv.
Om du fick ta med dig vad som helst till en öde ö vad skulle du ta med dig då?:) En pilot (snygg) ett flygplan och disel så vi kommer hem igen !  :D
vilket modehus är din favorit och varför? Ingen aning faktiskt, åter kommer med svar.
I vilken/vilka affärer köper du oftast kläder?  Har blivit mycket ginatricot och Zara det sista men älskar monki och h&m.
Varför började du blogga? Tyckte det verkade kul
Vilka/vilken blogg/bloggar läser du mest? Fashiontoast,Elin kling och cory.
Har du en favorit blogg? Har faktsikt inte det, men ni med mycket mode i era bloggar hör av er. Ni kanske är min nästa favorit.
Hur gammal är du? Lika gammal som förut (:  17 år, svårt att tro men så är det.
När började du blogga? 3 år sedan.
vad gör du ikväll? Jag åkte med mitt x till centrum och stannade hos en kompis, sedan hem och fastnade i telefon och nu är jag här vi datorn skall strax sova.
Hmm vad är du för en tjej? Beskriv dig! Jag är en person som verkligen ger allt för det jag vill, mycket envis. Oftast glad. Gått igenom mycket svårt och har kommit över allt så jag ses som en väldigt väldigt stark person . För ett år sedan var jag verkligen en helt annan tjej än den jag är nu, har mognat så otroligt mycket på bara ett år .
Hur länge har du bloggat? 3 år .
Vilken är din favoritfärg? börjat gilla lila mycket det sista.
Vad gör du om 10 år? Tror jag redan fått barn och är gift rik om jag känner mig själv .
Om du skulle åka till en öde ö vilka tre saker skulle du ta med dig då? redan svarat på frågan, en pilot ett flyg plan och disel :D
Har du någon favoritbok? Älskar "bakom stängda dörrar" .
vilka bloggar läser du?  Är som sagt dåligt på sånt.
vad är ditt drömyrke?  Designer.
gillar du någon speciell arist/band?  Älskar Familjen,The kooks och Kings of leon.
Lider du fortfarande av anorexi ????????????? Vem har sagt att jag har det? Eller haft det? Att jag var nära på att gå in i en sådan livsstil har hänt på så många gånger, en gång på riktigt. No shit. Har fortfarande fått saker efter det, kommer nog gå in på det djupare i bloggen lite senare.

Underbar frågor folket, nu skall linn nana. Eller vänta först en outfit bild.

Kommentarer
Postat av: Haedil

Va fan alla är längre än mig ;o



Vart ska jag pierca mig? Svara på inlägget :)

2009-07-20 @ 14:07:03
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0