Förlåt

Min blogg suger just nu , förlåt .
Tycker jag säger detta var och varannan vecka men jag lovar att bli bättre.
Men när man är nykär och umgås med sin kärlek hela tiden är det sista man tänker på bloggen.
Han kom hit i lördags och gud vad mysigt vi hade det. På söndagen åkte vi och kollade på bio "Snabba cash" ingen film för varken mig eller älskling. Sedan åkte vi hem till han, kom hem idag.
Våra dagar består bara av slapp och lathet. Som det alltid gjort, det vi är bäst på. Haha!
Vi har även planerat våran lilla love weekend som vi skall utföra i helgen.
Helt ensama i en röd stuga med vita knutar på. Helt ensamna menar jag då.
Finns nästan inget levande på flera mil så om något händer är det kört för oss.
Gud vad jag längtar att få komma bort med den man älskar mest.

Annars kommer veckan gå ut på massor av plugg,möten och blogging.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0