Thumbs up.

En ny kategori, hiss&diss .







 ♦Väärmen, hur underbar är det inte med denna värme ?  Hoppas det håller i sig.  Det är till och med varmare än i phuket. Jag som jämt klagar på sverige måste säga att vi nog har det bästa vädret iallafall. Vi kan ha snö på vintern men kanarieöarna värme på sommaren. ÄLSKAR SVENSKA SOMMAREN.

♦Snart är jag på hultsfred men på jobb inte på fritiden. Men alla som skall dit, skriv .  Jag återkommer med mer info om vad mitt jobb går ut på . Men jag får även gratis pass in på festivalen och får gå på festivalen om jag vill. Slipper även bo på den vidriga campingen. 

 ♦Min underbara pojkvän. Finns ingen som hjälper och älskar mig mer än han. Du är det bästa som finns, tänk alla underbara dagar och galna saker vi gjort tillsammans. Älskar dig. Alltså hissar jag både kärleken och Chris.


 
♦Killar, gäller nog faktiskt alla någon gång. Ni är så äckliga och vidriga ibland så det är synd om er . Det jag snackar om är killar som går till prostituerade. Det lägsta en killen kan göra och tyvärr får ni igen respekt av mig, om jag skall vara ärlig tror jag ni inte får det av någon för dom flesta tycker det är äckligt. Så tummen ner för er era äckel.

♦Chris börjar jobba nästa vecka sedan 5 veckor framåt. Kul för mig , men har mina älsklings vänner jag skall umgås med verkligen mycket denna sommaren och visa att jag älskar dom.

♦Otrohet. Finns nog inget värre , har tyvärr aldrig varit med om det vad jag vet. Men drömmde den värsta händelsen någonsin i min dröm. Jag är den personen som aldrig skulle varit det , fasten jag tyvärr varit det en gång. Mår så dåligt över det och det är privat så vi går inte in på det mer.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0