23:39

Om 20 minuter slår klockan över till 12 och då är vi inne i julens månad.
Jag kommer försöka ha en jullåt varje dag till er söta läsare och lite julklapps tips lite då och då.
Har ju redan startat med julklappstips - pojkvännen. Men om ni är som jag så älskar ni julen och vill ha så mycket jul stämming som möjligt så jag tänkte lista några av mina favorit julfilmer.



En klassiker som jag ser år efter år vid denna tidpunkt , fortfarande otroligt rolig.
Sedan denna kom ut har jag kollat på den minst 10 gånger och tycker fortfarande den är så bra.


Underbar film som jag faktiskt såg första gången förra året med min dåvarande pojkvän.

En tradition jag själv har är att se just denna film dagen innan julafton , inte före och inte efter julafton.
Har hållt den sedan jag såg den första gången och det var ett tag sedan kan jag lova er.


Vilka är era favoriter vid denna tid ?

Kommentarer
Postat av: SABINA

sv; tack vad söt du är :) din blogg är också jätte fin!

2009-12-01 @ 07:27:48
URL: http://sabinalindquist.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh tomten är far till alla barnen är BÄST!

2009-12-04 @ 07:42:45
URL: http://tgif.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0