Förlåt älskade.

Förlåt mina älskade läsare men dagen har varit i fullt ös.
Har varit en sväng i borås med en tjejkompis sedan även en sväng ut på krogen med
min familj och ätit gott . Sedan kom några kompisar hem till mig och vi satt ute och pratade ett tag.
Men nu sitter jag här igen och skall snart sova för imorgon bär det av till borås för att köpa lite nya kläder
med Anna .  Men blir en snabbis för jag måste hem och städa,fixa mig och sånt.
Imorgon är det ju 18års fest och det ser jag mycket framimot . Massor av folk man inte träffat på länge
som skall dit .


Dagen outfit  :
Linne: H&M
Kjol: Haha vet faktiskt inte.
Tröja: Ginatricot

Tråkig stil har jag nu förtiden måste få mer insperation och lovar att bli bättre på att
ha dagens outfit och lite roligare bilder. Ser ut som en gravid höna på första bilden , sånt som händer.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0