funderingar.



Varje natt sitter jag ofta uppe och funderar , funderar på livet och dess mening.
För ca ett år sedan var jag ett svin ett riktigt drägg om jag nu får säga så .
Jag började för ett år sedan umgås med idioter som bara gjorde skiten värre och när jag skriver skiten
menar jag livet, mitt liv.
Mitt liv är för övrigt väldigt bra jämfört med andras.
Men jag forstog inte hur mycket jag satte på spel när jag gjorde som jag gjorde för ett år sedan.
Jag kunde förlora allt , allt stog på spel.
Jag var så trött på skiten men en dag så satt jag där och tänkte va fan håller jag på med , det är ingen annans fel ? Det är mitt för det är jag som valt att tycka livet är skit och då blir det de automatiskt .
Det finns ingen som kan fixa ditt liv förutom du , och jag kunde lika gärna valt att gå tebax till det vanliga
och forstätta umgås med idioterna men jag valde livet .
Och det är jag så lycklig över .  Men jag inser faktiskt också att det inte var bara deras fel för saker som hände.
För när jag inte mår bra inombors så blir allt piss.
Jag är inte personen som förknipas med glad , eller förut iallafall.
Men jag har bestämmt mig för att visa en glad person i mig , för den finns ska ni veta.
Man kan inte tänka sig mig längre med en nazist som tog tjack vart om vartannat , det funkar liksom inte.
Jag är ju tjejen som alltid är pratglad och snäll .
Man kan inte heller tänka sig att jag festade med folk som slog ner folk utan anledning , brutala misshandlar.
För jag är ju tjejen som älskar att dansa och vara glad.
Förr i tiden handlade allting bara om alkohol,bråk och droger. Men det är inte så det skall vara , livet är kärlek.
Men jag kan inte hjälpa att jag är sån som jag är . Den otroligt ledsna Linn ibland och folk förstår inte sig på varför , men hey ! Det gör inget
för det är mitt problems och jag vet inte själv hur det är .

Bara ord från mig , godnatt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen mej i de du skrivit... kram på dej! <3

2009-09-10 @ 11:34:09
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/
Postat av: madde

Hej gumman! do you know I was just like that bt for about 5 years until you know what happened.

you should always know that you are a stunning looking girl and you only have 1 life so live it to the full. You know what I say Carpe Diem ( Catch the day) life is a bitch sometimes trust me I know.

But you are strong and I proud of you and I will be here for you anytime you need someone to talk too as I have been in your shoes for many years. You take care my beauty xx madde

2009-09-12 @ 02:12:15
Postat av: FRIDA

fan va fint skrivet linn, du är bra och du vet att jag och madde och lilli tycker om dig! PUSS / frida

2009-09-16 @ 17:51:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0