.

Jag är alltid vid denna tiden full av tankar.
Just nu har jag sådan jävla ångest över att ha ångest hela tiden.
Denna veckan som var tillät jag mig själv äta vad jag kände för, för att det var påsk.
Nu har jag äckelångest för det. Ångrar varje äcklig grej jag åt.
Jag känner av att jag är påväg dit jag var för något år sedan och denna gången jag kan inte
ens lyckas av att kontrollera mig själv. Jag mår dåligt varje gång jag ser mig i en spegel.
För jag tycker att jag är tjock, jag tycker så. Ingen annan i min närhet tycker det dom säger att jag är fjantig.
Men jag lever i min kropp varje dag och om jag inte är nöjd med den så är jag inte det.
Jag måste kämpa med att komma ner i en vikt JAG känner mig nöjd i.
Jag har börjat bli bättre med att tänka på att jag är laktosintolerant och det har även gjort min mage smalare.
Slipper känna mig uppsvullen varje dag.
Jag har tänkt ett tag på om jag verkligen kan skriva sånt här på min blogg.
Men det är faktiskt ingen mer än just du som bestämmer om du vill läsa detta. Och det är mitt liv inte ditt.
Jag har inte denna bloggen i något annat syfte än att jag bara vill minnas mina dagar som går.
Jag vill kunna skriva av mig om saker oroar mig.
Om ett eller två år kanske någon kommer in på denna bloggen och känner igen sig.
Har också funderat på att skapa en kategori här på bloggen som just skall handla om vikt minskning och mina tips. Även träning och sådant, jag tänker inte hamna i svält igen
utan jag tänker bli smal genom att vara hälsosam och träna mycket.
Förutom min äckliga ångest så mår jag faktiskt fruktansvärt bra just nu.
Är så otroligt glad över min fina familj och vänner som jag omringas av dagligen.
Kan inte ens förklara med ord hur mycket dom betyder för mig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0