MIDSOMMAR

Väldigt försenade bilder, jag vet! Jag har varit överallt och ingenstans det sista så har knappt suttit vid en dator.
Men här kommer ett par bilder från min Midsommar som firades först med jordgubbs frukost med min familj sedan styrde vi bilen mot Bollebygd där jag fixade mig ett tag innan vi gick på förfest. Vi åt,drack och fixade kransarna i några timmar sedan åkte vi iväg till Rävland där vi bara stannade ett litet tag. Vi åkte på fest nr2 där vi var några timmar sedan vidare på efterfest där alla tillslut däckade överallt.
Jag hade en helt okej midsommar, jag förväntar mig alltid för mycket vilket alltid slutar i besvikelse.
Jag hade haft roligare om jag gav saker en chans men det är försent nu. Det är ju bara nästan ett år kvar till nästa midsommar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0