Turn up the love.

Förra veckan var en riktigt super duper bra vecka.
Hann med massor av saker tex gå på Kapten röd,träffa massor av vänner,fotbollskväll,utgång i både Bollebygd och Göteborg,efterfesta till klockan 10 och så har vi även lyckats med att komma hem klockan 1 efter en lång natt lite överallt. Jag har även lyckats med att ramla i en trappa, ingen som känner mig är väl förvånad.
Jag har en del blåmärken nu efter en hel galen helg.
Veckan som väntar kommer nog bli kul även om jag inte planerat in något speciellt på midsommar.
Blir ändå alltid besviken.
Det är en resa på g nu med men den bokas nog inte riktigt än. Jag behöver verkligen komma ifrån Sverige ett tag så det kommer bli perfekt.
Förlåt att bloggen suger skall försöka ändra på det för 40932940 gången.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0