Summer 12

Jag älskar hösten så missförstå mig inte, jag vill bara ägna ett inlägg till sommaren som var.
Så man kan kolla tillbaka i arkivet och minnas fina sommar minnen. Jag har bra minne men vissa saker bara försvinner ur huvudet så bilder gör ju att man kommer ihåg. 
 
Åt en god sallad med mamma inne i Varberg.

En sommar torsdag.F
Firade Midsommar med massa tjejer hos Felicia

Hjältarnas torg i Budapest.

Ben & Jerrys med Hennie på utsiktsplatsen.
Corona framför brasan, stugan i Varberg.

Go fika med Mamma, i Varberg.
Knottbiten tjej dagen efter Midsommar.

35 grader på eftermiddagen i Budapest.

Paprika, Budapest.
En trött Linn dagen innan hemfärd.
Våran fina lilla lägenhet.
 
I sommar hann jag även med att: Åka till stugan med Emma och Olivia, Göteborgskalaset, Bli kär, Makrillfestivalen med Emma,Olivia,Samir,Marcus,Benjo och Gabriel, Åkt till Göteborg med Hennie,
Varit på sommartorsdagar,Suttit ute på altanen och rökt för länge med Olivia, Festat hos Lisa, Varit på fest i Göteborg, För långa efterfester och mycket mycket mer. 
 
Några låtar som gick flitigt i sommras var:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0