fly.

 
Idag är en dag jag verkligen behöver bort härifrån. Längtar tillbaka så mycket idag, till lägenheten på Benzur Utca. Där vi kunde gör vad vi ville. Jag behöver komma bort men denna gången längre, mycket längre.
Klarar inte av denna stress, min kropp säger emot. Hela jag har lust att bara skrika ut. 
Jag har för mycket krav på mig nu skolan är bara en del av allt. 
Idag upptäckte jag en sak på min kropp som gjorde att det rann över i bägaren som jag byggt upp länge nu.
Ännu ett sjukhus besök. Varför kan det aldrig bli bra? 
Här sitter jag och klagar på mina problem som för många bara är små.
Men helvete jag behöver åka utomlands och vara för mig själv.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0