HUNGARY.

Jag har inte haft ork eller tid för att uppdatera min blogg med roliga bilder från sommaren.
Inte ens min resa till Ungern så tänkte att det var dags nu. 
Jag och mina två bästa vänner åkte den 27:de Juli - 3:de Augusti till Budapest.
Jag hade inte mycket förväntningar och ville i sista sekund egentligen inte åka då jag tyckte det skulle vara för jobbigt och lämna min pojkvän här hemma. Men jag tog mig i kragen och åkte iväg. Någonting jag aldrig någonsin kommer ångra. Efter mycket strul första dagen ville jag bara åka hem men efter några barcardi och hög musik så gick vi ut på en klubb och hade världens roligaste kväll. Vi dansade och dansade, upptäckte att det fanns massa dansgolv. Dagarna gick för fort och jag hann inte riktigt förstå eller njuta av Budapest.
Men jag tänker åka tillbaka, så snart som möjligt. Jag har inte riktigt tid för att förklara varje dag så låter bilderna tala för sig själva.
 












Detta är bara få av alla bilder jag har på min dator. Kanske lägger upp mer någon dag, vi får se.
Några låtar som påminner mig om våran underbara resa.
1,2,3,4 .
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0