Carrie diaries

Igår när jag skulle sova tänkte jag sätta på något att kolla på channel1 och fann Carrie diaries.
Förstod nästan direkt när jag såg bilden på en ung tjej med stort lockigt hår. Var tvungen att klicka mig in på serien och läste som jag först trodde, att serien handlade om Carries tonår.
 Och för alla oss SATC älskare så är man nog ganska kluven när det gäller denna serien.
Man har liksom blidat sina egna bilder om hur Carrie hade det innan.
Efter ett avsnitt kan jag säga er att den var usel. Saker jag har svaga minnen av att Carrie berättat i SATC ekade i mitt huvud när avsnittet rullade. Saker som gjorde en väldigt förvirrad. Denna serie skulle många kunnat göra så mycket bättre. Synd!    

Om ni sätt den, vad tyckte ni?
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har läst boken som är superbra men vägrar helt enkelt att se serien! Samma sak med Elsa böckerna VS Elsa serien.

Svar: Har inte tyvärr inte läst boken, men måste inhandlas snarast! Ja precis, man blir ju i stort sätt alltid besviken på serier/filmer som är baserade på böcker.
fotonich.blogg.se

2013-03-05 @ 12:29:07
URL: http://missbuttercup.blogg.se
Postat av: Julia

Jag följer den, och jag älskar den!! :)

2013-03-06 @ 17:30:52
URL: http://juliahakanssons.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0