outfits by missguided

Dags för en beställning på missguided så snart pengar kommer in på kontot. 
Är så trött på min garderob just nu, noll inspiration så jag klär mig inte speciellt imponerande just nu.
Skall sälja av mig nästan halva min garderob så snart orken kommer tillbaka. 
love
 
love by linnlindhjem featuring a pleated maxi skirt

Disco pants
265 SEK - missguided.co.uk

Orange maxi skirt
160 SEK - missguided.co.uk

Pleated maxi skirt
160 SEK - missguided.co.uk

Leather romper
missguided.co.uk

 

Kommentarer
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

sv. Tusen tack!

Älskar shortsen :)

Svar: Ja dom är så fina:)
fotonich.blogg.se

2013-02-22 @ 13:47:14
URL: http://almasfoton.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0