PARFYM.

Sedan jag var i 13-14 års ålden har jag älskat att köpa parfymer,
älskar att kunna variera mig beroende på humör och kläder.
Jag äger nog runt trettio olika parfymer, men har såklart mina absoluta
favoriter och när jag väl fasnat för någon brukar jag köpa dom om och om igen.
Just nu använder jag 5 olika väldigt mycket.
Har dock fastnat för den rosa Ralph Lauren som många använder
just nu vilket är ganska tråkigt, jag brukar fastna för udda parfymer som inte många använder tex Alien från Thierry Mugler och Carolina Gynnings Passion.
Men mina absoluta favoriter som jag älskat i många år är Light Blue & The One från Dolce & Gabbana.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0