Make up.

Det sista har jag verkligen fastnat för att sminka mina ögon.
Testar ofta på olika sminkningar istället för den tråkiga bruna sotningen som jag körde på hela sommaren.
Har lärt mig väldigt mycket och vill bara bli bättre och bättre. Ett stort paket från E.L.F är påväg till mig men skall bjuda er på mina wanties just nu.
Om jag lyckas bli bra på att fota mina sminkningar så kanske jag skulle börja lägga upp en del här.
Måste lära mig att ta bättre bilder på det.
 
 
beauty
1. Urban Decay Naked Palett nr.2- Föll för denna palett när jag surfade runt på Tumblr, efter det har det fastnat i hjärnan. Tyvärr säljs den inte här i Sverige men kanske inom en snar framtid? Annars får jag klicka hem den från USA.
2. Gel eyeliner - Köpte en i början av förra året men borsten var inte bra så har inte blivit använd mycket. Men det är så stor skilland på vanlig eyeliner och gel eyeliner, jag rekomenderar gel.
3. Mörkt läppstift - Har redan ett men behöver ett till då jag inte får nog. När man inte orkar sminka sig så är det så fint att bara ta lite mascara och sedan detta läppstiftet.
4. Deborah Lippmann Nagellack - Älskar alla hennes fina nagellack.
5. E.L.F elf makeup mist and set - Har länge velat ha body shops spray men när jag ändå skulle beställa från ELF så fick den följa med. När mitt smink kommit skall jag berätta allt om dom.
6. Essie Nagellack - Har redan ett nude lack men detta var underbart. Tycker det är fint med alla naglar målade med detta sedan en med glitter på.
7.Läppstift Nude - När man har en mörk sminkning kan det inte bli finare än med ett nude läppstift på läpparna. Måste köpas snarast!
 
 

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket:)
fotonich.blogg.se

2013-01-19 @ 18:29:51
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har urban decay naked 2! Köpte den från beautybay.com, köpte man för 500 så var frakten fri. Vet inte om det är så fortfarande men gå in och kolla:)

Svar: Åh, har funderat på att beställa där jätte länge! Får nog bli i slutet av månaden. Skall gå in och kolla, tack så mycket för tipset. :)
fotonich.blogg.se

2013-02-24 @ 22:25:52
URL: http://toosweet.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0