Summer.

Det är inte speciellt långt kvar tills sommaren slår över till höst och det börjar bli kallare.
Jag har tagit en lång paus från bloggen för att njuta av sommaren. Har varit i vårat andra hus vid kusten, har umgåtts med vänner och hittat på härliga saker. Bloggen kommer nog ta sig
i form så snart jag börjar få in mer rutiner. 
Sitter här på natten och drömmer mig bort, kollar på fina kläder och känner ångesten komma.
Jag har knappt köpt några kläder i sommar. Men jag har valt att lägga pengar på annat just nu.
Gör det ännu värre och skapar ett fint kollage med kläder jag mer än allt skulle haft på mig nu.
 
 
Summer nights
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0