2014

Det är redan i mitten av Mars 2015 och jag har fortfarande inte gjort någon årsresume av 2014.
Det tänker jag inte heller göra, utan jag lägger upp bilder som beskriver det bästa året någonsin.
Jag var singel hela året och det gjorde mig så stark och växa som människa.
Spenderade varje sekund med mina vänner och njöt fullt ut.
Bilderna får mig tårögd, fast på ett väldigt bra sätt. Jag saknar hela förra året.
Jag gjorde några misstag som verkligen fått mig att tänka om. 
Spenderade för mycket tid men någon som inte ens jag var värd något för. 
Detta året är till för mig att växa ännu mer. 
Jag ska leva för mig själv. Istället för att försöka göra alla andra nöjda hela tiden.
 
Mest bilder från sommaren, och väldigt tråkig kvalite. 
Men jag lägger ut bilder för att JAG ska kunna kolla tillbaka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0