Ett långt och fundersamt inlägg.



Jag har aldrig någonsin i mitt långa liv känt såhär för en låt innan och jag menar inte att ett minne kommer
upp och att man tänker på det man gjort till låten osv. Utan i denna låten speglar sig hela mitt liv och främst
det sista tiden. Jag började lyssna på den för ca 1 månad sedan och jag har hört den så många gånger innan.
Jag tycker inte den är specielt bra , fast jo det gör jag nog . Men saken med låten är att sånna fina minnen kommer upp
och även dem dåliga. Jag tänker även på Malin , ni vet hon som blev mördad i Sparsör ?  Jag kände inte tjejen.
Men när jag fick reda på det lyssnade jag på låten och jag har följt allt som händer i hennes utredning på internet .
Jag har kompisar som kände henne och även mördaren. Jag kan inte förstå att något sånt overkligt kan hända här .
Det är så långt bort men ändå så nära .
Jag tänker även på vintern som var , ganska mysig vinter hade jag.
Jag tänker på julen efter Thailand . Jag tänker på när jag snubblade runt i mina skyhöga klackar på nyår för något år sedan. Jag tänker på allt jag och en gamal kompis till mig gjorde. Men jag kan ingentligen inte säga tänka för jag ser , som en film . Det spelas en film åt mig i huvudet till denna låten.
Låten är en väldigt konstig låt isig men den får mig att må bra samtidigt som den får mig att börja tänka på onödiga saker. Och jag ser något nytt varje gång.
Om jag dör så skall ni spela denna på min begravning, glöm inte det.


Kommentarer
Postat av: Linnea

svar: tack så mycket fin blogg e minst lika fin! jo dust it är väldigt bra faktiskt desto kortare hår man har desto mer volym får man så bäst om man har lite uppklipt om man har långt hår:) skönt att slippa tuperingstrassel och endå få snygg volym!:)

2009-08-27 @ 14:44:03
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0