Klag inlägg.

Juste nu blir det så jäkla mycket klagomål för jag är på riktigt klagomål humör.
Jag är så jäkla trött på dig , du är ett ritkigt svin.
Haha du har för sagt dig så mycket så precis som jag sa det kommer aldrig bli det om igen.
I mina ögon var du allt för mig i många månader . Många många månader med dig det var bara du som fick mitt hjärta
att slå ett extra slag , det var bara du i min tankar kunde inte tänka mig någon annan sedan vips så på en sekund var allt sönder. Tydligen älskade inte du mig lika mycket som jag älskade dig i mina ögon fanns bara du .
Jag har aldrig varit så kär i någon som i dig .
Sedan sa du till mig en sak som var så jäv*a dum, precis sånt jag behövde höra.
Jag var tydligen inte nr 1 i dina ögon så blev dum stum när jag svarade dig med " nej för du var allt med mig jag spanade aldrig in en annan kille för allt jag kunde tänka på var du. "  Så nej jag är  trött på alla löngner så hör av dig när du kan prata klar språk.
Och nej jag har inga känslor för killen jag skriver om längre för det funkar inte jag har gått vidare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0