my life.

R.H om Året var 06.:
"Avslutning i 7an , det var då jag började älska mode på riktigt." ....?

snälla linn, jag har aldrig sett dig hela mitt liv då jag tycker att du har varit klätt "modernt"! sluta säga att du älskar mode, du vet ju förfan knappt vad det är. du klär dig fult som en jävla luffare ibland, äckel!
IP: 81.235.32.131




Du är riktigt söt , vet du det ? 
Patetiskt att du ens läser min blogg när jag är ett äckel i dina ögon. Tycker synd om dig och mig själv för den delen nu med eftersom jag lägger ner energi på dig .Du har inte kommenterat här en gång utan tre-fyra och jag tycker riktigt synd om dig för jag är din idol. Du klarar dig inte utan min blogg. Mode är något jag kan och du känner inte mig för 5 öre så du vet inte vad du snackar om.  Mode är något man skapar själv tycker jag , jag har stil men det har inte du eftersom du kommenterar min blogg. Och säg ditt riktiga namn istället för inget lönar sig på att vara anonym för vet du vad , jag bryr mig inte ?  Om du vill något får du STÅ för det , idiot.
Jag lever ett perfekt liv som du verkar avundsjuk på .

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0