Året var 06.


Tre år sedan. Jag med två av mina då bästa vänner, vi skulle till gotiha .

Avslutning i 7an , det var då jag började älska mode på riktigt.

Hatar att jag förstört mitt underbara hår.

Jag och Hanna.


2006 tog mitt liv fart på ritkigt. Jag slutade 7an och på sommarlovet till 8an träffade jag en kille.
Ja som ni vet min första riktiga kärlek, Torbjörn.
Jag började umgås mycket med han och även Jessica och Stefan, vi hade kul ett tag sedan så började vi som par skiljas åt . Jag umgicks bara med Tobbe och knappt mina vänner , men det var underbart då .
Jag hade även min första fylla 06 , misslyckad och äcklig fylla var det.
Underbart år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på frågan i senaste inlägget :)

2009-08-26 @ 20:38:08
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket! jag ångrade mig i morse men tvingade mig själv att göra det i alla fall för jag visste att annars skulle det aldrig bli av hahah!

2009-08-26 @ 20:50:33
URL: http://musiksara.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0