Fina Flickors Ikken



Slutet på veckan och då är det dags för Fina Flickors Ikken.

•Åsikter, fina flickor vågar stå för det dom tycker och viker inte sig i första läget.Att ha sin egen åsikt är något som folk borde acceptera (till en vissgrad). Jag tycker det är häftigt att våga stå för det man tycker och vågar stå på sig trotts att det kanske finns efterföljder.

•Päls
, fina flickor använder inte döda djur. Päls är fel, päls är mord. Fejk päls är minst lika bra som vanlig päls nuförtiden.Dock finns det ett undantag som jag inte alls tyckte var okej förut men när jag tänkte efter så började jag ändra mig, secondhand päls fasten jag inte är riktigt helt säker på om jag tycker det , förvirrad javisst !
Så om ni skall ha päls är det fejk päls, tror faktiskt många hänger med mig på detta.

•Fina flickor beter sig,
man håller en låg profil och låter aldrig någon trampa på dig.Folk som snackar om dig är avundsjuka,ilskna bitches. Dom vill vara du men det finns bara en av dig och det är du, känn dig speciell. Folk som kommenterar andras liv är nolifers. TA INGEN SKIT !

Kommentarer
Postat av: Josefine Karlsson

Lilla lilla hjärtat om du bara visste. JA, päls är fel och grymt.. Men det är inte pälsen i sig som är de äckliga, utan det är sättet som djuren plågas på.



Något som jag tycker är patetiskt är när små flickor tror att dom vet något. Det finns inget mer skrattretande än små tjejer som går runt i billiga kläder från HM och vita converse och som tjatar om att det är FEL MED PÄLS, när dom själva är orsaken till så många miljontals barnarbeten. Att barn inte ska ha någon faramtid bara för att du vill kunna köpa nya kläder, detta är grymt. Så nu tycker jag nog att du ska tänka efter nästa gång innan du yttrycker åsikter utan grundkunskap. Och ja, du har rätt i att man ska stå för sina åsikter, men genom att kunna ändra åsikt när man får mer fakta tyder på att man verkligen har något bakom pannbenet. Så nu kanske du ska tänka efter lite.

2009-12-07 @ 16:40:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0