Kaya

Det är ju oftast så att man som människa inspireras av andra människor såsom kändisar,bloggare och vanliga folk på stan.Jag är oftast sådan som gärna väljer att ha på mig kläder ingen annan har men självklart tar jag ideér av folk och har några speciella som inspiration källor. Jag gillar den lite mer grova stilen inte massor av rosa söta saker utan mer svarta saker och massor av accessoarer.
Istället för massor av smink använder jag svart kajal och svart ögonskugga , utan det känner jag mig tom.
Jag är själv ägare till massor av söta klänningar som jag i tidigare år använt flitigt men som jag nu hellst skulle vilja använda till ett par high heels och massor av svarta accessoarer.
Sådan är i allafall jag varken ni gillar eller inte.
En stor inspiration källa är Effy Stonem i min favorit serie Skins.




Effy Stonem - Dress Like



White Dress/Leather Jacket



Effy Stonem.

 

Jag älskar Effy även som person i serien hon är någon som jag ibland känner igen mig i.
Effy Stonem spelas av Kaya Scodelario som förutom sin underbara roll i skins jobbar som modell.
Hennes personliga stil är inte heller helt fel.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0