Lucia

golden lucia

Detta hade jag mer än gärna haft på mig idag, ett par höga svarta heel's och lite lätta smycken, en snygg clutch och en vit klänning.
Det är ju lucia idag men jag vaknade upp hos c sedan åkte jag hem och skulle till släkten i Kungälv men min kropp orkade inte med det , börjar tröttna på den ständiga smärtan.
Men familjen är nu på väg hem och då skall vi kolla på julfilmer och äta lussekatter & massa pepparkakor.
Skulle viljat gå till kyrkan idag och kolla på lucian men det han jag ju inte med tyvärr.



Kommentarer
Postat av: Bella

sjukt snygga skor ;o

var har du köpt dom?

2009-12-13 @ 23:18:49
URL: http://btsblogg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0