mys..

Kunde inte somna i natt så låg uppe och kollade på alla möjliga serier.
Vilket är likamed sova hela dagen efter så ja, jag vakande av ett samtal från Emma.
Har haft en fruktansvärd smärta idag så har inte blivit så mycket gjort tog ett långt bad, hårinpackning,speciell tvål som jag älskar och allt sånt. Sitter fortfarande i min badrock men det är så mysig så känner inte för att ta av mig den riktigt.
Jag älskar halv åtta hos mig men glömmer dock av det varje dag men nu har jag laddat upp med dator,ljus och pepparkakor efter halv åtta hos mig skall jag se gränsbevakarna USA älskar sånna program med , haha .
Nu börjar det , mer uppdatering ikväll !



Kommentarer
Postat av: Cali

Sv: Tack! :) Detsamma.



Åh, ska kolla igenom dem. :)



Trevlig kväll!

2009-12-10 @ 23:56:00
URL: http://misscali.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0