New Year

happy new year

 

Outfiten är klar för nyår.
Folk har börjat gnälla om att jag borde köpt klänningen lite tidigare än att springa dagen innan men det är som en tradition för mig att känna den stressen för efter stressen kommer ju lättnden och den är rikgit skön.
Mina tankar om nyårs outfiten är ganska stora.
Jag tycker absolut inte man skall satsa på svart för det är för vanligt och man vill ju ofta sticka ut.
Sedan är inte klänningen ett måste utan kjol är även väldigt snyggt. Svarta skor tex är helt okej till nyår så klart men ingen helsvart outfit för då ser man ut som vem som hellst.
I år tänker jag satsa på en klänning jag hoppas inte många kommer ha, mycket smycken och ett par riktigt snygga NYKÖPTA skor till.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0