hm.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Jag blir så jä*la arg på min otur med mobiler, jämt och ständigt hit&dit.
Förra sommaren hade jag en röd liknande mobil än den här ovan den gick ju natuligtvis sönder och
fasten jag inte gjort något fel fick vi betala 1500 kr för att få tillbax den, sagt och gjort.
Två-tre månader efter så blev den stulen. Fick en ny i julklapp alltså den här ovan, super bra.
Trodde jag ja, det var faktiskt mitt egna fel tappade den och fick en jätte stor spricka.
Hände faktiskt inget mer än så förutom nu typ 6 månader efter så börjar hela skärmen hålla på.
Så nu väntar jag på mamma så hon kan köra mig från mr c till stan för att laga den.
Och jag kräver en lånemobil för jag skall ju bort snart.
P.s köp aldrig denna mobilen hade förstora förhoppningar i think men 8.1 megapixels är ingen skillnad mot 5.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet, IKEA är så mysigt! Spec om man gillar inredning & bara gå runder & mysa :)

2009-07-21 @ 13:09:19
Postat av: emmy

Svar: Ja, den är jätte fin!:)

2009-07-21 @ 15:47:15
URL: http://emmypetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar:ja oja =) det är en från aco som man tar var trejde dag och jag lovar det funkar verkligen skit bra. den har ett rött lock på =)

2009-07-21 @ 17:53:30
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: EVELINA

fin blogg du har ! :)

2009-07-21 @ 19:48:33
URL: http://eevelinaaa.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0