Home sweet home.

Blev faktiskt en tidigare hemgång än det skulle blivit, två dagar för kort var vi där.
Jag blev sjuk i natt så vi åkte hem . Men gud vilken upplevelse. Vi jobbade ganska långa pass men i onsdags gick vi och la oss när vi kommit hem, en timma efter gick vi in på festivalen och kollade på KINGS OF LEON. Gud vilket drag det var.Hela marken gungade .  Och vet ni vad ? Jag glömde kameran hemma, så otroligt likt min otur som jag jämt har. Men men skall fota alla kläder jag hade med mig osv så ni får se mina festival outfits . Tog något foto med mobilen men inget speicellt. Ganska mysigt att vara hemma ändå , fasten jag saknar alla fulla typer och dem höga ljuden.


Snygga Caleb Followill, som även var lite full på sen men som gjorde allt 100 % rätt ändå .
Underbart var det att stå och sjunga till sex on fire.

Återkommer

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0