Kissie, Dessie & blablabla.

Jag skäms nästan över att säga att jag faktiskt har besökt deras bloggar någon gång i veckan . Jag skäms över att veta att det finns sånna tjejer i sverige . Ni är så pinsama . Läste på kissies blogg nu att hon hatar göteborgsdialekt ? Haha då ska du veta vad vi hatar eran stockholmska .Jag har inget imot det verkligen inte men att ge sig på göteborgare när ni låter 100 gånger värre än oss är lite lågt.
Sedan hatar hon även unga mammor , lesbiska och hippies ? Haha , vet du vad jag hatar då?  Sådana som dig som bara proviserar för att få läsare. Usch.

Hata kissie.

Kommentarer
Postat av: fotopassion

Yeeah :) allt bra med dig?

2009-07-03 @ 20:14:15
URL: http://fotopassion.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0