Linn Lindhjem.

Född nittiotvå, mycket glad och snäll tjej, är la det ni skulle få höra om man frågar folk.
Jag vet igentligen inte vad jag skall skriva om mig själv för jag vet ju redan allt om mig själv och är inte riktigt 100 på vad ni vill läsa om mig. Men jag skriver bara det som kommer fram.
Familj/vänner: Jag bor nuvarande med mina föräldrar och lillebror även hos pojkvännen då och då . Men letar efter lägenhet och längtar bort härifrån , från min hemstad. Jag har bra relation med mina föräldrar , oftast. Jag har inte varit ett ängla barn precis och har nog inte insett riktigt hur mycket dom gjort för mig . Jag är en sådan person som inte vill sitta still utan röra på mig och träffa folk. Jag har gått på tre olika skolor,en i 1-6 sedan en 7-9 sedan en till nu på iv.
I 1-6 umgicks jag väl med dom i min klass eftersom vi var en liten skola på 1 klass per årskurs .
I 7an började jag umgås med lite annat folk eftersom jag började i en ny klass ,fast även med tre från min förra som jag umgicks med. Alltså från 1-9 umgicks jag med dem. Började få nya kompisar i 7an också och dom umgicks jag med hela högstadiet sedan när klassen splittrades , så gjorde även vi det med . Vilket var tur för fy vad vissa är falska och jag äcklas riktigt av att veta att jag spenderat så mycket tid med vissar personer .  Nu när jag började IV började jag umgås med helt andra personer, vilket jag är så stolt över.
Ingen har någonsin fått mig att må så bra som dom gör , creed till er tjejer.

Kärleken:  På sommarlovet till 8 träffade jag en kille som jag senare blev tillsammans med och spenderade 1&½ år med. Inget jag ångrar för det var underbart vårat förhållande men som tillslut blev långtråkigt eftersom jag bara var 15 år . Jag gjorde slut och sådär, inget mer om det . Fortfarande jobbigt att prata om fasten jag gjort mitt eget val och gått vidare. Sedan var jag singel från januari 08- augusti 08 då träffade jag nämligen min underbara nuvarande pojkvän efter mycket strul och trubbel blev det äntligen vi. Och det ångrar jag aldrig en sekund utav. Han har fått mig att känna mig speciell och han kommer jag alltid bära med mig i mitt hjärta. Jag har verkligen gett mitt hjärta till denna killen .

Övrigt: Som jag skrivit tidigare tänkte jag faktiskt skriva lite om min tid som gravid. Hm, jobbigt men jag vill varna er andra.
Det började med att jag hade otroliga magsmärtor så jag tog mig efter ett tag till en doktor som sedan frågade mig om jag troligtvis inte kunde vara gravid och det trodde självklart inte jag. Men ett test gick jag iallafall med på . Satt och väntade i vänt rummet när jag fick syn på doktorn och hans ögon visade mig att något var fel. Vi satte oss ner och han sa det bara rakt ut - du är gravid. Helt iskallt. Någon vecka gick och jag hade varit helt övertygad om att jag skulle behålla det men barnets pappa övertalade mig och fick mig till att göra en abort. Smärtsamt och tårfyllt var hela processen , men helt klart värt det för jag skulle inte kunna ha ett barn nu . En lång tid har gått nu och jag har kommit över det  (därför jag skriver)  och jag vill bara varna er, kondom är viktigt även om vi skyddade oss gick det snett.


Något mer ni vill veta?
Usch känns som om jag hängt ut hela mig själv på nätet men jag har faktiskt avsått från att skriva en del som är för privata.
Från något till något helt annat , ser ni min nya snygga design?
Gjord av ronja, tack .


Kommentarer
Postat av: Boho

Fin blogg ^^

2009-07-01 @ 18:16:10
URL: http://boho.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0