Svar del 1

Hur länge har du bloggat & hur kom de sig att du började blogga? :) jag har bloggat i över 3 år nu tror jag, därimot på olika sidor. En vän till mig började så jag ville också testa på . Vart köper du oftast kläder? Jag köper nog oftast kläder på h&m,monki & basplag på ginatricot även zara.
Hur mycket pengar i månaden lägger du på kläder? Beror helt på faktiskt, ibland kan jag spendera några tusen och ibland spenderar jag kanske 500 kronor så helt olika.
Gillar du godis? Jaa, jag älskade godis men om man läser mig blogg förstår man varför jag inte äter det just nu .
Vad heter din bästis, om du har någon? Jag har ingen speciell bästis utan jag har fyra jätte nära vänner som är mina absoluta bästa vänner. Skulle kunna göra allt för dom.
Spelar du något instrument? Nej, men skulle gärna vilja lära mig  att spela gitarr.
Favoritlåt? Just nu är det , The Bird and The Bee - Love Letter to Japan .
Har du hört bandet hillsong, och isf, vad tycker du om dom? Har inte hört dom tyvärr.
Hur många besökare om dagen har du?Så varierande nu eftersom jag inte mått hundra och uppdaterat sådär jätte ofta , men hoppas på fler nu när jag är igång igen. men runt 100-150 just nu .
- Vad är det bästa med att blogga?  Att kunna skriva av sig, något jag är bra på . Och alla underbar kommentarer man får av snälla folk.
- Vad/Vem fick dig att börja blogga? Min förra vän, och jag själv.
1.Vilket är ditt favorit plagg just nu??;)  Det är nog mina jeans shorts, använder dom till allt. Men måste köpa nya snart .
2.Vilken är din favorit affär??=) Jag gillar både topshop och zara mycket. Pgr av skorna (;
3.Vad är ditt bästa modetips??;) Hm, jag följer inte modet speciellt mycket . Det är nog mitt bästa tips använd aldrig något du tycker är fult. Var precis den du är genom kläd stilen, sådan har jag varit och kommer alltid vara .
hur mår du? För tillfället är allt toppen.
Hur gammal är du? Jag är 17 år snart.
Vad ska du göra idag? Idag, dagen har redan gått men jag var med mina kära vänner sedan har jag pratat i telefon några timmar.
Vart bor du? En bit utanför göteborg, mellan göteborg och borås.
Tycker du om Evanescence med My immortal? Älskar den låten. Fått mig att gråta många gånger .
Vilket land skulle du rekommendera att åka till?  Spanien, låter klassiskt men inte det jag menar. Var på klassresa där i 6:an vilket gav mig mycket skall ner nästa sommar till vänner där och det är ett land som jag älskar .
Vilken är din favorit klädes affär?  Just nu Zara .
hur gammal är du? 17 jord snurr snart.
vilken blogg är din favorit blogg? fashiontoast , cory kennedy och elin kling.
Vad hände med killen? Han gjorde slut med mig. Lite trist men massor av privata ting som spökade, blev bäst så.
Hur länge vad ni tillsammans? 9 månader.
Hur mycket väger du ? 51 ynka kilo
Hur sminkar du dig? Vissa tycker jag sminkar mig mycket vissa tycker jag sminkar mig lite. Beror på vilket humör jag är på kan lika gärna gå osminkad som sminkad.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att läsa svaren :)

2009-07-22 @ 22:07:11
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0