the last.

Det sista har det blivit för mycket snack om mig. Det är ju trots allt min blogg men jag känner att jag har lust och prata om något annat nu. Funderar på att sätta i hop en liten hultsfred outfit, så just jag vill se ut när jag skall dit om några dagar.
Och sedan blir det mer om mig , en linn speciall där ni får känns just mig. Det konstiga och roliga linn lindhjem .  Roligt va ?  Nah får la se om jag kommer på något vettigt att skriva. Och det blev inget hav idag, blir det i mon istället.

Kisses .

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag vill me till hultsfred vill se kings of leon

2009-07-01 @ 17:06:07
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0