where is she ?

Folk som känner mig vet att jag älskar att vara ute sent på kvällarna , dansa tills skorna svider , skratta tills jag börjar gråta.
Folk som känner mig vet att jag alltid är den som är glad när det är dags för fest .
Men den personen som jag var förut har liksom försvunnit lite ur mig, jag gillar att stanna hemma och kolla på film medans dom andra är ute och super sig redlösa . Jag har börjat bli en soffpotatis och jag vet inte men tror att detta kan bero på min pojkvän och det är sådan jag lovade mig själv innan att aldrig bli en toffel men nu står jag här. Toffel toffel toffel är vad jag är .
Men nu får jag spendera all tid jag vill med mina vänner och ta igen allt jag missat. På väg kan jag även ta lite tillit till mig själv med för vad jag än gör har jag svårt att lita på människor i min omgivining.


Skål min älskade älskling.  På väg till en väns 18 års fest.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0