El la reggaeton.

För er som inte visste så är jag en höjdare på reggaeton , lyssnat på det väldigt länge.
Här i bloggen visar jag nog inte så mycket av vad jag lyssnar på men det kan bero på att jag har
så blandad musikstil , kan verkligen inte placera mig i ett fack .  Reggaeton är något som spelas flitigt på våra fester och mitt "tjejgäng" kallar vi för team reggaeton eftersom alla vi älskar reggaeton .
Några av mina favorit reggaeton låtar.
Faller nog inte många i smaken men jag älskar det.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ronja sjölander

tack så jätte mycket! faktum är att jag är kär i den (A) haha

2009-06-26 @ 00:01:24
URL: http://ronjasjolander.blogg.se/
Postat av: annaa vem annars;)

REGGAETON <3

2009-06-26 @ 00:39:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0