Frågestund del 2.

 1. Vad lyssnar du på för musik? Jag lyssnar faktiskt på ganska blandat, allt från indie till hardstyle men beror helt på vad jag är på för humör , 2. Vart vill du komma med din blogg, har du några mål? Jag har la ingen mål precis mer att jag tycker det är roligt och skriva och visa hur jag lever osv.  3. Har du någon gång färgat/slingat håret? Jadu, färgat ganska mycket vilket som syns på mitt hår tyvärr . Fick ideén förra året att färga svart till blondt och fick färga ca 5 gånger efter det får jag inte färga mitt hår .  4. Din högsta önskan? Min högsta önskan är just nu en tatto, annars är det la att min familj och mina nära och kär skall få ett bra och friskt liv .  5. Ungefär hur många läsare har du dagligen? Det beror helt på nu faktiskt har verkligen tagit tag i bloggen nu , åter kommer med svar när jag har en lite mer stadigare siffra. 6. Favoritställe att vara på? Älskar att vara på landet och framförallt hemma .  7. Vad planerar du göra i sommar?Umgås med mina underbara vänner,shoppa,sola,fest och ta några trippar lite överallt och även jobba. 8. Vad haru för favorit sångare/band och skådisar? Har faktiskt ingen favorit sådär som jag hade när jag var liten men gillar the kooks och uffie mycket. Skådisar är Cam gigandet från o.c och Ed Westwick från Gossipgirl 9. Din hobby?Älskar att jobba med det jag håller på med,festa,vara med vännerna och min pojkvän. 10. Din favoritfärg? Måste nog säga rött .  11. Haru några syskon? Japp en lillebror. 12. Vilka bloggar läser du?Som jag sagt innan är jag inte så bra på att läsa bloggar men händer att jag gör det. 13. När fyller du år? 13 November 14. Ditt bästa sommarminne? Hade en otroligt bra sommar förra året , om man räknar bort vissa saker . Så alla bra saker förra året.  15. Något du inte kan vara utan? Min pojkvän och vatten, dricker det jämt. 16. Det bästa du vet?  Festa faktiskt, jag är en person som älskar att vara ute . 17. Fotar du med någon speciell kamera? Har två kameror som jag använder just nu , en Konica minolta dynax 5D och en Canon IXUS 8515 10 megapixels.  Vad är det roligaste med att blogga? Att man får så många komlimanger och jag tycker det är kul att skriva av mig. Vad gillar du bäst, gröna eller röda vindruvor? Gröna helt klart, gillar inte röda . Vilket är ditt favoritgodis? Oh no, skall man ha en favorit godis  ? Nej men jag har nog 20 st jag tycker är favorit . Men gillar peacemärken.

Tack och hej, hoppas ni blir nöjda med svaren.

Kommentarer
Postat av: S .

visst gör det :) missade frågestunden haha

2009-06-11 @ 17:00:48
URL: http://aamles.blogg.se/
Postat av: A

hehe hann ej missade frågestunden :P

2009-06-11 @ 17:18:24
URL: http://nelo.blogg.se/
Postat av: MONIQA

älskar den ! :D

2009-06-11 @ 22:37:31
URL: http://muminporr.blogg.se/
Postat av: Julia

ursäkta att jag svarar så sent men ja ÄLSKA handboll!! :) det är bäst och tuffast



spelar du själv handboll?

2009-06-12 @ 08:31:37
URL: http://jults.blogg.se/
Postat av: Laylooshe♥

sv; tack detsamma, ha en bra dag du med! <3

2009-06-12 @ 14:17:37
URL: http://lajloshen.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Sorry, missade visst den ;)

2009-06-12 @ 14:56:20
URL: http://ebba.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0