Mina dagar.

Igår så kom det lite folk hem till mig och hade det trevligt . Några drog vidare, vi orkade inte åka med så vi stannade här jag och ett par tjejer sedan kom även min pojkväns kompisar. Blev en otroligt rolig kväll som jag kommer bära med mig länge . Gick och la mig kl 7. Mitt nya rekord faktiskt. Idag mår jag som jag förtjänar men dagen resumerar jag : UNDERBAR.Vaknade av att min pojkvän skulle åka hem till sig så jag la mina händer om man och försökte få han att stanna eftersom han skulle börja jobba imon och 5 veckor fram, lägg märke till att jag skrev skulle.
När han åkt tog jag på mig bikinin och la mig ute och sola men sådan som jag är kunde jag inte sitta still så jag började hålla på med lite andra saker , städa efter gårdagen tex. Sedan somnade jag i soffan vaknade av att min älskling ringde och sa att han hade räknat fel han börjar NÄSTA VECKA. En till veckas semster, puh. Sedan så drog jag och badade med familjen. Kom hem för ett tag sedan var nyss ute och gick en härlig promenad med Charlie.

Dagarna i bilder:

Tre shotar, vem är shot mästaren ? Jag om någon.

cooola hela dagen.

Dagens skräpmat.

Vääärme.

Får panik över maten jag ätit idag, allt blir bara värre och värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej :D

2009-06-29 @ 00:26:40
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: malin

Godmorgon vad gör du ? ;)

2009-06-29 @ 10:55:55
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0