love.

 
En bild, ett minne , en känsla, 4 av dom bästa som finns.
Detta inlägget handlar om mina bästa vänner , ni vet sådär töntigt som man höll på när man var liten .
Men iallafall detta är rakt från hjärtat bara sanningen står här ingen annanstans .
Jag började lära känna Hennie pgr av skolan, Anna långt innan, Emma genom Anna och Cassie genom
Emma & Anna. Men jag är så fruktansvärdt glad över att jag fått lära känna dessa personer för jag har aldrig kännt att jag tex är i rätt umgänge eller är betydelsefull innan , i mitt förra kompis "gäng" . Men detta är äkta för jag känner att alla er fyra kan jag verkligen prata ut med och ni med mig . Alla är ju en egen karaktär men alla vi 5 har även så roligt tillsammans.       Ni skall veta att det är nu och förevigt mellan oss , jag sviker er aldrig.

Kommentarer
Postat av: anna

va söt du är! härligt att du känner så gumman, detsamma till dig <3 JAG ÄLSKAR DIG!

2009-03-19 @ 20:53:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0