nothing in this world

Är hos min kära pojkvän just nu medans han studerar .
Det jag här hos han är inte mycket jag sover, jag kollar mejl , jag bloggar och inte mycket mer än så är det.
Men snart åker jag in till stan för att träffa en vän och resten är privat.
Men nu är det ju snart helg och denna helgen blir nog super bra , jag skall imon först till
skolan sedan så tar jag nog en sväng till solariet , bio med c, sedan sova ut.
På lördagen blir det fest för en kompis och på söndagen kommer min faster från norge och gissa
om jag saknat henne , två år sedan sist tror jag såg henne sist.



Inte riktigt klar men detta är vad som står högst på inköps listan just nu .

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0