21:20

Vet ni hur det känns som om allt hänger på dig ?
Din kropp blir bara mindre och mindre för allt som hänger på ens små axlar.
Alla har förväntingar eller tror att man skall orka allt och jag ger er svaret igen - nej sluta nu.
Jag har aldrig valt att bli sånhär eller ens vara den jag är, men det är för er jag försöker.
Det är för er jag lever , för ni är mitt liv.
Jag orkar inte vara i mitten som en kluven stjälk för jag vill inte och orkar inte.
Jag vill inte heller säga att jag inte har tid men det har jag men jag klarar det inte.
Ni får höra av er till mig för just nu orkar inte jag lägga ner energi.
Och kalla mig inte dålig kompis för jag är inte det , ni måste sätta er i mitt sits först för att förstå.
Jag älskar er av hela mitt hjärta och är så glad över att ha er vid min sida.
Därför behöver jag tid nu, tid att tänka och förstå vad som är fel med mig.
Jag känner att jag snart spricker och äntligen får ur all ilska som jag bär inom mig, men det är detta jag vill förhindra.
Jag vill inte vara en person som alla ser som sur och bitter för sådan är jag inte - snälla alla som känner mig vet hur jag är ?
Jag har hamnat i en djup depp period och behöver klättra mig ur den - ensam.
Jag vill inte att ni lägger era problem på mig nu. Kalla mig egoistisk eller vad som hellst men det är inte vad jag är.
Jag vill kunna vara den vännen som jag vill vara därför.
Många även jag skulle kunna och gör söka sig till droger nu , men nej.
Stopp för den vägen tänker inte jag vandra utan jag väljer att fixa detta på ett normalt sätt.
Jag älskar livet och vill leva det , tack och adjö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste lära dig att leva för dig själv, inte för någon annan. DU är viktigast i DITT liv.

2009-11-19 @ 21:32:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0