Förlåt.

Förlåt för att jag varit världens sämsta bloggerska och jag vet jag vet det måste bli bättre nu.
I helgen har jag haft fullt upp, varit med vänner,träffat nytt folk,pratat allvar med en,hjälpt mina vänner osv osv.
I fredags åkte vi till en kompis fest där det var ganska mycket folk och jag mådde inte helt hundra så jag var nykter.
På lördagen förfestade vi hos mig sedan åkte vi till Härryda och där var det hur mycket folk som hellst , otroligt trevligt var det. Tog nästan inga kort på hela helgen, skärpning!

Denna helgen skall jag spendera med mitt ♥, vi ska på bio tror det blir New moon vilket jag ser mycket framimot.
Jag är inte hemma nu så har inga intressanta nya bilder att lägga ut men skall försöka skrapa ihop lite inlägg som är intressanta för er att läsa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0