Frisyrer till lördag!

Jag har ingen aning om vad jag skall ha på mig än eftersom jag inte köpt min klänning.
Det lär la bli en sådan klänning man använder endast en gång som sedan får hänga i garderoben och
joina ett x antal andra sådana klänningar , kanske borde ha en bloppis ? Vad tycker ni ? Skall jag sälja en massor av klänningar?
Vet inte hur många jag har som bara hänger där tex en rosa söt sak som jag kollar på nu har blivit använd en gång och det är absolut inte min sti längre fast kunde bara snygg till ett par höga heels och skinnjacka. Vem vet.

Nu måste mitt hår själv torka sedan skall jag testa olika frisyrer jag skall ha på lördag måste även få i mig mat.
Snarast kommer ett inlägg om frisyrerna jag väljer mellan.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0